Følg returvejledningen – den varierer afhængigt af typen af vare/bestilling. For mange varer finder du returvejledningen i din levering, men for nogle varer sendes vejledningen i stedet til dig via e-mail, efter at du har modtaget din vare.
En returseddel er det stykke papir, hvor du angiver returårsagen og vedlægger det i din returpakke. Hvis du registrerer din retur online via vores returside, behøver du ikke vedlægge en returseddel, da returårsagen registreres der i stedet. Hvis din retur ikke kan registreres online, og du mangler en returseddel, kontakt da kundeservice.
En retur kræver også en returlabel, som sættes udenpå pakken (dvs. en label med vores returadresse). I mange tilfælde er denne medsendt i leveringen, men i nogle tilfælde oprettes den hos dit udleveringssted/transportør, når du afleverer returpakken. Dette vil fremgå af returvejledningen. Hvis du ifølge returvejledningen selv skal sætte en returlabel på pakken og mangler denne, kontakt da kundeservice.
Hvis du har mistet din returvejledning, kan du i mange tilfælde oprette din retur ved at logge ind på Mine sider / Mine bestillinger og følge instruktionerne der. Har du brug for hjælp, kan du kontakte kundeservice her. Husk at angive dit ordrenummer og hvilke varer du ønsker at returnere.