Hvordan returnerer jeg en vare?

Hos os har du returret i 30 dage (visse undtagelser forekommer – se vores Generelle vilkår). Nogle leverancer indeholder en følgeseddel med returinstruktioner og en returlabel, men ikke alle. Du vil dog altid modtage en e-mail med et link til vores returside, når du har modtaget din levering. Klik på linket og registrer nemt din returnering. Følg instruktionerne online eller på følgesedlen for at se, hvordan du sender varen tilbage til os. Instruktionerne vil variere afhængigt af varetypen og den transportør, der håndterer din returnering.

En retur kræver en returlabel, som skal sættes uden på pakken. I mange tilfælde er denne inkluderet i din levering, men i nogle tilfælde oprettes den i stedet af din agent/transportør, når du afleverer din returnering. I sådanne tilfælde er dette angivet i returinstruktionerne.

Hvis du ikke kan finde din e-mail med returlinket, og hvis din pakke også mangler returinstruktioner, kan du altid få adgang til vores returside ved at logge ind på Mine sider/Mine bestillinger og oprette din returnering der.

Husk at gemme den kvittering du får ved aflevering hos udleveringsstedet/transportøren, indtil du har modtaget en bekræftelse på, at din retur er færdigbehandlet hos os. Det tager som regel ca. 2 uger fra afleveringsdatoen. Når din retur er behandlet, modtager du en e-mail med bekræftelse og information om tilbagebetalingen.

Pakke levert med PostNord eller Dao
Følg returinstruktionerne. Aflever din pakke hos en valgfri PostNord-afhentningssted hvis pakken blev leveret med PostNord, og hos valgfri Dao pakkeshop, hvis den blev leveret med Dao.

Pakke leveret til Instabox
Følg returinstruktionerne. Booke en retur ved at følge linket og instruktionerne, du har modtaget fra Instabox via sms eller e-mail. Sæt den medfølgende etiket på og aflever pakken i det valgte Instabox-skab. Hvis du ikke længere har linket, kan du læse mere om, hvordan man returnerer i Instabox FAQ.

Varer med større vægt eller volumen
Registrer din retur online på vores returside. Når du har registreret din retur, får du en e-mail med instruktioner om, hvordan du bestiller afhentning af din retur. For varer, der er leveret direkte til dig fra leverandøren, finder du også returinstruktioner på den følgeseddel, du fik i din levering.


Har du brug for hjælp, så kontakt kundeservice her.

Læs mere på: Hvad gælder hvis jeg vil returnere en vare?
Hvad gør jeg hvis jeg mangler returseddel eller returlabel?
Hvad koster returfragten?
Kan jeg returnere varer fra forskellige ordrer i samme pakke?