Hos os har du returret i 30 dage (enkelt undtagelser findes). Returprocessen varierer afhængigt af, hvordan og med hvilken transportør din vare blev leveret. Har du købt flere varer, der er blevet leveret på forskellige måder, følger du nedenstående instruktioner, der passer til de enkelte pakker. Husk at gemme den kvittering, du modtager fra udleveringsstedet/transportøren indtil du modtager en bekræftelse på, at din retur er blevet håndteret af os. En retur tager normalt ca. 2 uger, før den bliver behandlet hos os. Når din retur er blevet behandlet færdigt, modtager du en e-mail, der bekræfter returen og oplysninger om, hvordan tilbagebetalingen sker.
Pakke levert med PostNord eller Dao
Hvis din følgeseddel har en QR-kode, skal du scanne den med din mobil eller gå ind på jotex.dk/returns og udfylde den returkode, som du finder på din følgeseddel. Følg derefter de instruktioner, der vises. Hvis din følgeseddel ikke har en QR- eller returkode, skal du følge instruktionerne på følgesedlen. Aflever din pakke hos en valgfri PostNord-afhentningssted hvis pakken blev leveret med PostNord, og hos valgfri Dao pakkeshop, hvis den blev leveret med Dao.
Pakke leveret til Instabox
Hvis din følgeseddel har en QR-kode, skal du scanne den med din mobil eller gå ind på jotex.dk/returns og udfylde den returkode, som du finder på din følgeseddel. Følg derefter de instruktioner, der vises. Hvis din følgeseddel ikke har en QR- eller returkode, skal du følge instruktionerne på følgesedlen. Booke en retur ved at følge linket og instruktionerne, du har modtaget fra Instabox via sms eller e-mail. Sæt den medfølgende etiket på og aflever pakken i det valgte skab. Hvis du ikke længere har linket, kan du læse mere om, hvordan man returnerer i Instabox FAQ.
Varer med større vægt eller volumen
Ved returnering af varer med større vægt eller volumen, som er leveret med hjemmelevering, skal du kontakte os, så vi kan bestille returafhentning til dig af vores fragtmand. Hvis du mailer til os, så glem ikke at oplyse ordrenummer, hvilken vare der skal returneres og dine kontaktoplysninger. Kontakt os via vores kontaktformular som du finder her eller under "Kontakt os" her på vores kundeservicesider.
Læs mere på: Hvad gælder hvis jeg vil returnere en vare?
Hvad gør jeg hvis jeg mangler returseddel eller returlabel?
Hvad koster returfragten?